Značka UGO vznikla v roce 2005 a v roce 2010 jsme otevřeli první franšízovou provozovnu tehdy v Plzni. UGO franšízová spolupráce je dlouhodobé obchodní „manželství“ založené na oboustranné podpoře a důvěře. Proto mnoho z franšízových partnerů podniká s námi již déle jak 10 let. Aktuálně spolupracujeme s 16 franšízovými partnery, kteří provozují 32 provozoven. Synergie plynoucí z globálního přístupu franšízora a lokálního přístupu franšízanta přináší multipikovaný efekt vzájemné spolupráce.
Zavřít

Flexibilní modely spolupráce
Ve franšízové spolupráci vidíme úžasné spojené globálního a lokálního přístupu a z toho vyplývající hledání společných cest. Umíme vytvořit flexibilní model spolupráce pro partnery, kteří s námi sdílí vizi a jsou ochotni se každodenně aktivně podílet na provozu své franšízové pobočky.Co pro vás zajistíme
- Flexibilní model spolupráce dle možností a zkušeností franšízového partnera
- Detailní studii odhadu potenciálu pro každou novou lokalitu
- Finanční plán dle aktuálních možností partnera
- Jednání s pronajímateli a zajištění komplexní výstavby provozovny
- Detailní školení
- Zajišťování podmínek s dodavateli
- Komplexní zpracování logistiky
- Produktový vývoj veškerých novinek
- On-line a off-line marketingovou strategii
- A hlavně neustálou podporu ve všech oblastech a fázích spolupráce
Kdo jsou naši partneři
- Každodenně aktivně pracují ve svých franšízových provozovnách.
- Změnili své dosavadní činnosti, aby se mohli plně věnovat budování podnikání se značkou UGO.
- Někteří mají zkušenosti z oboru gastronomie, managementu a vedení lidí.
- Investovali vlastní prostředky do vybudování či odkoupení provozovny pod značkou UGO.
- Jsou to podnikatelé, kteří sdílí hodnoty a vizi značky UGO a stali se součástí úspěšného příběhu.
A jaké jsou tedy vize a hodnoty značky UGO...
Chceme nabízet lehkou cestu ke zdravému stravování.
UGO chce být lídrem zdravého stravování a svou nabídkou zasáhnout i širší cílové skupiny.
Chceme znát příběh každé suroviny.
Zapojit se do produkce surovin, případně partnersky ovlivňovat původ a kvalitu surovin, které jsou součástí produktů UGO.
Chceme snižovat ekologickou stopu.
Pomocí tří základních principů Reduce, Reuse, Recycle chceme systematicky snižovat množství jednorázových obalů a do budoucna tak být firmou s fungující cirkulární ekonomikou.

Chcete být součástí
značky UGO?
MŮŽEME VÁM NĚJAK POMOCI?
JSME VÁM K DISPOZICI NA E-MAILOVÉ ADRESE [email protected]