Často kladené dotazy a odpovědi

Co je UGO FANDA věrnostní klub?

UGO FANDA je věrnostní program ve kterém registrovaní spotřebitelé sbírají body za své nákupy a následně je mohou vyměňovat za slevy na UGO produkty. Kompletní fungování programu je uvedeno v detailních pravidlech uvedených na www.ugofanda.cz

Jaká je mechanika získávání bodů?

Za každých utracených 15 Kč z kategorie nápojů získáváš 1 bod. Za každých utracených 20 Kč z kategorie jídlo získáváš 1 bod.  1 získaný bod = 1,- sleva na tvůj další nákup. Pakliže si vybereš ze sezónní nabídky, získáš 2 násobný počet bodů. 

Co je wallet / digitální peněženka?  Kde aplikaci stáhnu?

Wallet / digitální peněženka je aplikace pro bezpečný způsob uložení a používání digitálních karet. Aplikaci standartně obsahují obě platformy. ( Google Android a Apple iOS) Podle typu mobilního telefonu vyber odkaz pro otevření, nebo stažení aplikace do starších zařízení, které ji neobsahují.  Do aplikace jednoduše uložíš digitální kartu věrnostního klubu UGO FANDA. Digitální karta uložená v aplikaci wallet/ digitální peněženka je kartou aktivní a zůstatek bodů je vždy aktuální. Přípis bodů na kartu funguje on-line a to do 1 minuty od nákupu na naší provozovně. 

Aplikaci pro Google Android naleznete zde.

Aplikaci pro Apple iOS naleznete zde.

Jak a kdy mohu body uplatit?

Body můžeš uplatit kdykoliv na pokladně a to formou slevy na tvůj nákup v UGO provozovnách. Více informací nalezneš v detailních pravidlech uvedených na www.ugofanda.cz

Kdy body nezískám?

Body nelze získat u produktů, ve kterých je již obsažena sleva. Dále body nepřipisujeme za nákup obalů a dalších položek, které máme uvedeny v detailních pravidlech na www.ugofanda.cz.

V poslední řadě body nepřipisujeme za transakce, ve kterých byly uplatněny dříve získané body v rámci UGO FANDA věrnostního klubu. 

Uvidím někde přehled uplatněných bodů?

Ano, přehled uplatněných bodů nalezneš v zákaznické zóně na www.ugofanda.cz.

Získám body také za objednávky ze služby UGO Rozvoz?

Zatím to není možné, ale pracujeme na této možnosti. 

Registroval jsem se, ale nemám digitální kartu.

 Pakliže jsi se úspěšně zaregistroval a potvrdil registrační link, který jsme ti zaslali na e-mail, registraci jsme úspěšně uložili. Digitální kartu jsme ti zároveň zaslali na tvůj e-mail. Přehled svých karet nalezneš v zákaznické zóně na www.ugofanda.cz ve které je možné kdykoliv digitální kartu opětovně stáhnout a uložit do peněženky ve tvém chytrém telefonu. 

Rád bych měl také kartu plastovou. Kde je možné plastovou kartu získat?

Ano, je to možné. Zaregistruj se na www.ugofanda.cz. Jakmile se úspěšně zaregistruješ, stačí dorazit na jakoukoliv naší UGO pobočku a plastovou kartu ti vydáme. Stačí obsluze sdělit telefonní číslo nebo e-mail, pod kterými jsi se zaregistroval.

Kolik plastových karet mohu získat?

K jednomu účtu můžeš získat  až 3 plastové karty, přehled všech svých karet nalezneš v UGO FANDA zákaznické zóně do které se přihlásíš na www.ugofanda.cz.

Nefunguje mi má digitální nebo plastová karta.

Ano, může se to stát a rádi vše prověříme. Napiš nám na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a pošli číslo tvé zákaznické karty včetně popisu co ti konkrétně nefunguje. Vše prověříme a ozveme se. 

Uvidím někde přehled získaných bodů?

Ano, přípis bodů uvidíš ihned na digitální kartě, pakliže používáš digitální peněženku ve tvém chytrém telefonu. Zůstatek bodů nalezneš také v zákaznické zóně na www.ugofanda.cz, do které se jednoduše přihlásíš. Zůstatek tvých získaných bodů se do zákaznické zóny ihned také ukládá po dokončeném nákupu na provozovně. Zůstatek bodů je  také možné zjistit  od obsluhy na UGO provozovnách, jakmile použiješ svou digitální kartu v rámci nákupu.

Je možné registraci vytvořit rovnou na pokladně na nějaké z poboček UGO?

Bohužel tuto možnost nenabízíme a každý zákazník si registraci zajišťuje sám. Nicméně je to opravdu jednoduché. Stačí následovat pokyny na www.ugofanda.cz.

Je možné kartu uložit do aplikací, které podporují  nákupy u věrnostních programů?

Ano, je to možné.  Například aplikaci Portmonka pro Apple ios nalezneš zde a pro Google Android nalezneš zde. Jednoduše ručně zadáš číslo tvé UGO FANDA věrnostní karty ve formátu XXX-XXX-XXX. Nezapomeň zadat velká písmenka a pomlčky. Číslo karty nalezneš v zákaznické zóně, nebo přímo na tvé registrované kartě do UGO FANDA věrnostního klubu. V těchto aplikacích je karta pasivní a není zde uvedený aktuální počet získaných bodů. 

Získávám body i za ISIC nabídku?

Ano, pakliže jsi student a můžeš se nám prokázat platnou ISIC kartou, získáváš zvýhodněnou nabídku ISIC a zároveň ti připíšeme body na tvůj zákaznický účet dle mechaniky UGO FANDA věrnostního klubu. 

Vlastním původní plastovou kartu „ Jsem UGO FANDA“ Je tato karta funkční?

Se spuštěním nového věrnostního programu UGO FANDA tato původní karta pozbývá platnosti. Došlo ke změně mechaniky programu. Původní kartu prosím při první příležitosti vlož do tříděného odpadu, již ji nebudeš potřebovat.

Kolik zákaznických účtů si můžu vytvořit?

Na jeden unikátní e-mail lze registrovat jeden zákaznický účet.

Kam se mohu obrátit pokud něco nefunguje?

 V případě, že potřebuješ poradit napiš nám na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Mohu body získávat a uplatňovat na všech pobočkách UGO v ČR a na Slovensku?

Nový UGO FANDA věrnostní program funguje jak v České tak Slovenské republice. Karta ti však bude fungovat pouze v zemi, ve které jsi se registroval. Pro použití UGO FANDA karty v jiné zemi budeš muset provést registraci v dané zemi znova a získáš tak novou kartu. Získané body se mezi jednotlivými zeměmi nepřevádí ani nejdou uplatnit.